Бенкендорф назвав ім’я замовника антиопозиційного фільму

5 Жовтня 2012, 18:18

Про йдеться в листі генерального директора Національної телекомпанії України Єгора Бенкендорфа до Всеукраїнського об’єднання "Батьківщина".

Бенкендорф зауважив, що закон про вибори не передбачає обов’язку телерадіоорганізацій розкривати за запитом партії – суб'єкта виборчого процесу, інформацію про замовника послуг з надання ефірного часу для розміщення матеріалів передвиборної агітації.

“Проте з метою уникнення подальших спекуляцій навколо розміщення цих матеріалів передвиборної агітації повідомляю, що замовником послуг з надання ефірного часу для розміщення матеріалів передвиборної агітації відеофільму "Останнє попередження" є кандидат у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 220, зареєстрований постановою ЦВК № 138 від 03.08.2012 року, Федорченко Г.Г”, – йдеться в листі.

Крім того, Бенкендорф наголосив, що відповідно до ч. 12 ст. 74 закону, засоби масової інформації не несуть відповідальності за зміст передвиборної агітації, яка була розміщена відповідно до угод із замовниками, крім низки випадків.

“Відеофільм "Останнє попередження" не містить будь-якої інформації, матеріалів, відомостей, що заборонені відповідно до ч.ч. 5, 9 ст. 74 закону”, – йдеться в листі.

Бенкендорф також додав, що законом не передбачене право на спростування інформації, розміщеної у матеріалах передвиборної агітації, а так само не передбачене права на безоплатне розміщення матеріалів партій.

“Зважаючи на наведене вище, викладені у Вашому листі вимоги не можуть бути задоволені як такі, що не мають достатніх правових підстав”, – додав гендиректор.

Нагадаємо, раніше в НТКУ заявили, що ролик "Останнє попередження", в якому міститься критика опозиції, є передвиборчою рекламою та розміщений в ефірі законно. 

Як повідомлялось, об’єднана опозиція "Батьківщина" звертатиметься до суду, якщо Перший національний канал не надасть їй ефірного часу для спростування неправдивої інформації, викладеної у фільмі про опозицію, що демонструє цей телеканал .

Перший національний неодноразово визнавався лідером за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності.