Мобільний еквайринг ПриватБанку став найпопулярнішим у СНД

31 Травня 2013, 16:23

Кількість підприємців, котрі користуються сервісом ПриватБанку iPay, за допомогою якого можна легко здійснювати оплату за банківським картками зі смартфонів, планшетів та комп’ютерів, перевищила 150 тис. осіб. Як повідомили в самому банку, на сьогодні зафіксовано понад 100 тис. завантажень Android-версії сервісу, 30 тис. iOs та 20 тис. десктопних версій для Windows/Linux. Можна констатувати, що міні-термінали ПриватБанку за кількістю користувачів встановили рекорд у країнах СНД, значно збільшивши клієнтську базу порівняно з аналогічними сервісами.

«Ми продовжуємо розвивати технології мобільного еквайрингу, – зауважує заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – І вже 1 червня запускатимемо функцію оптичного розпізнавання картки за допомогою камери смартфону. Це не потребує жодного додаткового обладнання, треба лише встановити сервіс, і ви одразу ж приймаєте платежі. Такий функціонал буде доступний для мерчантів у iPay та всіх клієнтів ПриватБанку у Приват24 як на відео».

ПриватБанк став першою банківською установою, що впровадила в Євразії сервіс прийому платежів за допомогою міні-терміналів. Нині ПриватБанк пропонує користувачам як найдоступніші термінали для особистих рахунків, так і пристрої серії PRO, що забезпечують шифрування даних та відповідають жорстким вимогам безпеки міжнародних платіжних систем.

iPay, доступний для iOs, Android, Windows та Linux, забезпечує прийом платежів з карток VISA/masterCard та завантажується безкоштовно. Придбати термінал можна в будь-якому офісі банку чи на сайті getpos.ru, а відеоінструкцію можна переглянути тут.

ПриватБанк є одним із найбільш високотехнологічних банків світу. Серед технологій, котрі були впроваджені цією фінустановою вперше на світовому ринку: SMS-банкинг (1999 рік), ОТР паролі за допомогою SMS (2000), Р2Р перекази між картками (2003), «електронна решта» (2009), онлайн-інкасація (2010) тощо. ПриватБанк став однією із найперших фінансових установ, яка запровадила технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. З QR клієнти можуть увійти до свого акаунту інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити авто на АЗС та зробити чи оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Нині кожен третій клієнт банку користується його послугами через інтернет та мобільні програми.