Соціолог вважає, що фальшиві рейтинги впливають на спонсорів, а не виборців

10 Жовтня 2012, 07:17

«Є такий дуже важливий момент. Про нього давно колись говорив Видрін, що ці «рейтинги» справді не дуже впливають на виборця, але істотно впливають на спонсорів», – пояснила Бекешкіна.

Слід зазначити, що, за словами соціолога, по телевізору часто показують вигадані рейтинги.

«Виходять якісь абсолютно невідомі в соціології люди, які посилаються на якісь контори й інститути, які не мають ніякого відношення до соціології, і оголошують якісь рейтинги», – зазначила експерт.

Як повідомлялось, партія Наталії Королевської «Україна – Вперед!» збирається подавати судові позови проти соціологічних служб, які публікують недостовірні дані про рейтинг партії. «Ми будемо подавати до суду на ті соціологічні служби, які, як ми знаємо, не проводять дослідження, а просто займаються малюванням рейтингів. Згідно з дослідженням, проведеним на наше замовлення, рейтинг партії коливається між 6 і 7%», – заявила Королевська.

Згідно з результатами опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології, якби вибори до Верховної Ради відбулися наприкінці вересня, 5% бар'єр подолали б Партія регіонів, за яку готові віддати свої голоси 23,3% виборців, партія «УДАР» – 16%, Об'єднана опозиція «Батьківщина» – 15,1%, Комуністична партія України – 10,1%, ВО «Свобода» – 5,1%. Партія Королевської не здола б 5%-й бар’єр.

Раніше Бекешкіна розповіла, що перед виборами з’явилося багато неадекватних соціологічних досліджень, які стверджують, що у майбутню Раду пройде партія  Королевської.

«Але я не думаю, що Королевська така могутня… Цілком очевидно, для чого це робиться і ким це робиться», – сказала Бекешкіна.

Нагадаємо, соціолог заявила, що Україна перетворюється на дикунську державу, де провідні телеканали використовують фальшиві соціологічні дослідження.