Приміром, на Сумщині Партія регіонів запропонувала усім охочим безкоштовні курси з вивчення англійської мови. Перевагу надають тим, хто погоджується вступити до лав ПР. Заняття проходять у партійному офісі, де поширюють передвиборчу агітацію. Більше того, про досягнення партії людям розказують і під час самих занять.
Ще один провладний кандидат на Сумщині під час вуличних акцій спілкування з виборцями використовує підтримку ансамблю народної творчості «Слобожани», а також мандрівний цирк «Браво».
Провладні кандидати продовжуть роздавати виборцям аптечки, телетюнери, гроші, продуктові набори.
Кандидати розширили свій «арсенал підкупу» картоплею та окулярами. Урізноманітнила передвиборчу агітацію регіоналів і пісня невідомого автора у стилі «шансон», де виборця закликають проголосувати за Партію регіонів, якщо він не хоче прокинутися «в кошмарі».
Читайте також: Парад передвиборчих подарунків: асфальт з парфумами та рентген зі шкарпетками
Крім того, кандидати в народні депутати активно використовують адмінресурс. Так, вони часто беруть участь у заходах з відкриття новзбудованих об’єктів у своїх округах разом із представниками місцевої влади. Діяльність їхніх фондів та їх самих висвітлюють комунальні ЗМІ. Символіка Партії регіонів розміщується на адімністративних будівлях та громадському транспорті. При цьому, здебільшого, свої «добрі справи» кандидати роблять за гроші з державного бюджету.
Наприклад, на Одещині за ініціативи губернатора проходить акція «Народний медогляд», під час якої виборців агітують голосувати за Партію регіонів та провладних кандидатів.
Син прем'єра Миколи Азарова, кандидат у депутати Олексій Азаров разом із губернатором у своєму окрузі на Донеччині взяв участь у відкритті об'єктів, побудованих за держрахунок, і приніс місцевим мешканцям «гарні звістки» про виплату зарплати.
А в Чернівецькій області поширювали листівки, у яких кандидат від ПР «доповів про взяття під особистий контроль питання тиску газу» в оселях буковинців. Як з’ясувалося, на листівках розміщено номер приймальні ПАТ «Чернівцігаз», за яким працівниця заносить дані людей у «спеціальний зошит» – «для миттєвого реагування».
Разом з тим у Києві на Оболоні провладний кандидат у липні збирав підписи, щоб замінити контейнери зі збору сміття (це робили представники громадської організації «Екологічно чисте майбутнє», де кандидат є почесним головою).
На Дніпропетровщині регіонал Олег Царьов пропіарився на відкритті дитячого майданчика, збудованого за кошти місцевого бюджету. Інший регіонал Артур Мартовицький подарував Павлоградській станції швидкої допомоги чотири автомобілі «швидких» марки «Пежо». За інформацією громадських активістів в Дніпропетровській облраді, ці автомобілі були придбані за рахунок цільової субвенції з державного бюджету.
На ключах від автомобілів були брелки з симоволікою Партії регіонів.
Активісти неодноразово фіксували випадки, коли ПР вішала свої прапори на адмінбудівлях, іноді навіть замість державного прапора. Крім того, деякі чиновники агітують за ПР і її кандидатів у робочий час, приміром, губернатор Чернівецької області Михайло Папієв та губернатор Київщини Анатолій Присяжнюк (він згодом це заперечив).
Новою «фішкою» провладної партії у передвиборчій агітації став соціальний договір. Так, цим договором жителі багатьох населених пунктів Дніпропетровщини нібито отримали від губернатора гарантію якісної роботи народних депутатів від Партії регіонів.
Договір містить передвиборчі обіцянки кандидата в депутати і забезпечує зворотній зв’язок виборців з депутатами, що, своєю чергоюу, нібито має підвищити рівень відповідальності депутатів. Крім того, виборців закликали перевірити свої дані в реєстрі виборців.
Крім того, опозиція просить Генпрокуратуру розслідувати факт використання працівників системи соціального захисту населення для агітації за Партію регіонів. Так, з держбюджету було виділено близько 400 млн грн на забезпечення роботи 12 тисяч соцпрацівників.
Читайте також: ПР мобілізує адмінресурс: бюджетні гроші, придворні ЗМІ і масова "регіоналізація" чиновників