Ощадбанк попередив клієнтів про нову шахрайську схему

13 Липня 2017, 12:13

Державний "Ощадбанк" попередив клієнтів про телефонних шахраїв, які вирішили скористатись історією про нещодавню кібератаку, аби отримати важливу інформацію. Про це повідомила прес-служба Ощадбанку.

"Шановні клієнти! Злочинці вирішили скористатись недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачено, і потрібно надати персональні дані для їх відновлення", – йдеться у повідомленні.

При цьому у фінустанові наголосили, що безпеку та конфіденційність усіх банківських даних, у тому числі клієнтських, збережено, а співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.

"Будьте обачні і не продовжуйте розмову! Одразу ж кладіть слухавку і повідомляйте про такий дзвінок Контакт-центр банку за телефоном: 0 800 210 800", – застеріг банк.
 
Нагадаємо, що 27 червня в Україні сталася масштабна хакерська атака, внаслідок якої невідомим вірусом уражено українські банки, державні та комерційні підприємства. За даними СБУ, переважна більшість інфікувань операційних систем відбувалася через відкриття шкідливих додатків (документів Word, PDF-файлів), які були надіслані на електронні адреси багатьох комерційних та державних структур. Кіберполіція та Служба безпеки надали рекомендації щодо захисту від вірусу. Крім того, у низці країн Європи та Азії, а також у Росії теж заявили про втручання хакерів