Курченко пояснив, для чого купив медіахолдинг

21 Червня 2013, 13:55

«Ми шукаємо новий напрямок для бізнесу, медіахолдинг показує хороший рівень EBITDA і окупності, він другий за оборотами в Україні, входить в 15 в СНД і має великий потенціал для зростання. Крім того, в ньому значну частку займає сегмент інтернету, який в найближчі роки, «вибухне», в хорошому сенсі цього слова», – заявив він, додавши, що розглядає медіабізнес, в першу чергу, як інвестицію.

За його словами переговори тривали менше місяця. Водночас він відмовився назвати суму договору.

Курченко також запевнив, що після зміни власника редакційна політика, зокрема, Forbes.ua, що входить до складу медіахолдингу, не зміниться.

«Ніяк. Редакційна політика – це відповідальність працюючої команди і перебуває під контролем головного офісу Forbes у США», – зазначив він.

«Ми цінуємо і глибоко поважаємо роботу діючої команди як Forbes, так і всього UMH. Також ми поважаємо їхні думки і рішення, в тому числі некомфортні для нас. Однак, ще раз повторю – ми зацікавлені в зростанні UMH як бізнесу, без розвитку бренду і підтримки стандартів це неможливо», – зазначив він.

Згадуючи лист з погрозами судових позовів, який Курченко разом з групою компаній «ГазУкраїна» надіслав на адресу редакції, журналіст також запитав, для чого йому видання, «яке ганьбить його ім’я». На що Курченко відповів:

«По перше, СЄПЕК сьогодні не має жодного відношення до вами названої групі. Від себе можу додати, що судові позови – це нормальна практика у всьому світі».

Нагадаємо, UMH group і група Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії (СЄПЕК) підписали угоду купівлі-продажу 98% акцій медіахолдингу. За даними джерел Тииждень.ua, вартість угоди становить $300 млн.

Як відомо, власником СЄПЕК є харківський бізнесмен, власник ФК "Металіст" Сергій Курченко, якого називають близьким до оточення президента Віктора Януковича. Курченко це заперечував.

UMH Group об'єднує медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні та Росії. Серед найбільш відомих видань – «Кореспондент», Forbes, «Теленеделя», «Комсомольська правда в Україні», «Аргументи і факти в Україні», «Команда», «Футбол». Володіє також «Нашим радіо», «Авторадіо», «Європа Плюс», «Ретро FM», «Радіо Алла» та рядом локальних станцій. Партнерами UMH в медіабізнесі з неконтрольними частками є Ігор Суркіс (радіо «Динамо»), Геннадій Боголюбов (газета «Комсомольська правда»), група СКМ (холдинг United Online Ventures, контролюючий інтернет-портали bigmir.net, tochka.net і i.ua ).

На цьому тижні UMH group і партнер групи Геннадій Боголюбов повідомили про продаж журналу «Фокус» компанії Vertex United одеських бізнесменів Бориса Кауфмана та Олександра Грановського.