Як відомо, ЗМІ вдалося з'ясувати, що у 2011 році бурова вишка була куплена у компанії Highway Investment Processing LLP з переплатою в 150 мільйонів доларів.
«Ми пішли на безпрецедентний факт, ми у відкритому ефірі показали платіжки куди платив «Нафтогаз», за що. А другу вишку, коли купували, взагалі запросили всіх журналістів і конверти розкривали в їхній присутності», – розповів міністр.
«Там була друга серія, про латвійських бомжів, які нібито тягли цю вишку за 12 тисяч кілометрів із Сінгапуру в Чорне море через Босфорську протоку. Тому я нічому не дивуюся», – додав він.
При цьому Бойко заявив, що «це все інсинуації, і ми будемо продовжувати цю роботу, освоювати Чорноморський шельф».
«Проплачені, на жаль, статті, ми знаємо, що є перешкоди для того, щоб ми підвищили свою енергетичну незалежність. Ми з розумінням до цього ставимося, але ми для себе зробили висновок – треба бути максимально відкритими і всі свої контракти і платіжки ми будемо показувати журналістам у відкритому ефірі», – сказав він.
«Я вважаю, що публікація має замовний характер, і явно спрямована (їх було дві) на те, щоб ми припинили закупівлі бурових і не займалися розвідкою Чорноморського шельфу. Дуже багато зацікавлених осіб», – підсумував міністр.
Як відомо, в 2011 році бурова вишка була куплена в компанії Highway Investment Processing LLP, як установили ЗМІ з переплатою в 150 мільйонів доларів, за яку сплатили 400 мільйонів доларів.
Пізніше «Українська правда» повідомляла, що кошти за цю вишку були перераховані на рахунок фіктивної компанії у ризькому Trasta Komercbanka.
Цей же банк виявився пов'язаний з укаїнським акціонерами «РосУкрЕнерго», яких ще в політиці прийнято називати «групою Льовочкіна-Фірташа».
Третій учасником цією групи є Юрій Бойко, міністр палива та вугільної промисловості, який безпосередньо відповідав за придбання цієї бурової установки у фірми Highway Investment Processing LLP.