НОВИНИ

Уряд вирішив скасувати паперові медичні картки

Кабінет міністрів оприлюднив постанову про створення електронного реєстру пацієнтів.

Як повідомляє «Коммерсант-Украина», згідно з документом, медичні установи всіх форм власності будуть зобов'язані вносити в єдину базу даних інформацію про фізичну особу, яка звернулася за допомогою, заклад охорони здоров'я, в якому пацієнтові надана медична допомога, вид наданої медичної допомоги, лікарські засоби та вироби медичного призначення, закуплених для лікування пацієнта за кошти державного та місцевих бюджетів.

Як повідомив радник міністра охорони здоров'я Дмитро Подтуркін, єдиний реєстр створюється для обліку статистики захворювань та медикаментозного забезпечення лікарень. "До реєстру вноситимуться дані про лікування, що дозволить відмовитися від паперових карток пацієнта і отримувати доступ до історії хвороби людини, не прив'язуючись до його місця проживання", - зазначив Подтуркін.

У постанові вказується, що розпорядником реєстру є Міністерство охорони здоров'я, яке розробляє та затверджує нормативні правові акти, що забезпечують функціонування реєстру, а також здійснює контроль над його веденням

Передбачається, що лікарі вноситимуть персональні дані до реєстру за згодою пацієнта, а медичні установи будуть забезпечувати захист інформації. Лікарні зможуть обмінюватися даними про пацієнтів тільки за допомогою захищених каналів телекомунікаційного зв'язку.

"З введенням реєстру ми прийдемо до того, щоб робоче місце кожного лікаря було оснащено персональним комп'ютером. А поки адміністрація лікарень буде передавати дані про пацієнтів в обласні управління охорони здоров'я, звідки вони будуть надходити до Центру медичної статистики. Програмне забезпечення для реєстру вже розробили у Фонді соціального страхування", - додав  Подтуркін.