НОВИНИ

У Британії оштрафували пропагандистський телеканал РФ на 200 тисяч фунтів

Розслідування показало, що RT не зміг зберегти належну безсторонність в семи випусках про поточні події.

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував російський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за недотримання правил мовлення. Про це йдеться в заяві на сайті Ofcom.

 

"Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення - і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїх глядачів", - йдеться у повідомленні.

 

Зокрема, розслідування показало, що RT не зміг зберегти належну безсторонність в семи випусках про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

 

"Програми були в основному пов'язані з питаннями політичної суперечки і поточною державною політикою, а саме з реакцією уряду Великої Британії на події в Солсбері і сирійський конфлікт", - йдеться у повідомленні.

 

Водночас після зазначених дат порушень правил неупередженості щодо RT не зафіксовано.

 

Також медіаргулятор чекатиме завершення заяви RT щодо судового перегляду рішення щодо порушення, перш ніж застосовувати санкцію. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Теги