НОВИНИ

Керівництво прокремлівського RT викликали "на килим" до Великої Британії

Приводом для цього стало порушення, зафіксоване в програмі під час обговорення саміту НАТО.

Керівництво прокремліського телеканалу RT викликали "на килим" в Ofcom (медіарегулятор Великої Британії) у зв'язку з неодноразовими порушеннями стандартів об'єктивності та неупередженості, оскільки недотримання цих правил може спричинити за собою відкликання ліцензії на мовлення, пише The Telegraph.

Керівництву RT доведеться їхати з Москви а зустріч, за даними газети, планується провести в березні. Приводом для цього стало порушення, зафіксоване в липні минулого року, коли в програмі CrossTalk, де обговорювався саміт НАТО.

За даними Ofcom, всі експерти і учасники обговорення дотримувалися однієї і тієї ж критичної позиції по відношенні до Північноатлантичного альянсу. Ofcom розпочало розслідування на підставі скарг глядачів, "RT не зміг представити альтернативні точки зору на НАТО, як того вимагають правила неупередженості".

Згідно з поясненнями російської державної телерадіомовної компанії TV Novosti, що стоїть за телеканалом RT, "вони намагалися запросити гостей з різними точками зору, проте всі вони відмовилися від участі". Окрім того, ведучий CrossTalk, американський журналіст Пітер Лавелль, за словами представників TV Novosti, "мав намір представити пронатовську точку зору в супровідних підписах, проте зробити це не вдалося "через технічні проблеми", повідомляє Daily Telegraph.

І Ofcom, і RT, зазначає газета, не дають ніяких коментарів щодо майбутньої зустрічі.

Нагадаємо, у вересні 2016 британський медіарегулятор Ofcom почав розслідування щодо російського телеканалу Russia Today за підозрою в тому, що він повідомляє неправдиву інформацію. Причиною розслідування став сюжет телеканалу про британську енергетичну компанію Cuadrilla, в якому розповідалося про те, що вона викидала отруйні відходи біля берегів Африки. 

У жовтні Велика Британія заблокувала банківські рахунки телеканалу Russia Today. Водночас Королівський Банк Шотландії відмовився заморозити рахунки Russia Today після погроз Кремля.

У вересні 2015 року з Молдови видворили продюсера відеоагентства RUPTLY, що входить до складу російського пропагандистського телеканалу Russia Today. Але новий президент Молдови Ігор Додон пообіцяв відновити мовлення в республіці російських телеканалів.