Експерт: Чим ближче вибори, тим почастішають конфлікти, подібні до УНІАНівського

20 Лютого 2013, 16:10

«На мою думку, щодо ситуації з УНІАНом зараз чітких прогнозів ніхто не зможе дати. Ця історія дискредитує агентство і можна говорити про те, що його репутація буде погіршуватися. Я думаю, що власники в будь-якому разі за будь-яких обставин розглядають свої медіа активи з політичної точки зору, як елемент політичного впливу і використовують їх принаймні час від часу як зброю в політичній боротьбі. Тому якихось кардинальних покращень, на жаль, я не передбачаю. Незалежно від того, чим закінчиться ця історія, подібні точно можуть повторюватися. Чим ближче до президентських виборів, тим частіше», – заявив Шевченко.

Як зауважує експерт, коли медіа розглядають з політичної точки зору, то «репутацію, на жаль, приносять в жертву».

«В найгіршому випадку можуть позвільняти всіх журналістів, залишити лише лояльних і частково можливо втратити УНІАН як актив, але мати політичну користь, оскільки незалежні медіа, незалежні журналісти несуть певну загрозу партії влади, оскільки можуть повідомляти об’єктивну інформацію», – – зазначив він.

Водночас Шевченко зауважив, що є й позитив в цій ситуації.

«Достатньо часто ті медіа, які мають вплив і традиції хороших стандартів проявляють себе з позитивної сторони – протестують проти фактів цензури. І це не вперше в УНІАНі», – додав він.

Як повідомлялось, 14 лютого колектив УНІАН звернувся до міжнародних і європейських організацій з приводу конфліктної ситуації в інформагентстві, яку спричинили опубліковані керівництвом агентства фальшиві інтерв’ю.

13 лютого колектив інформаційного агентства УНІАН оприлюднив звернення до основного акціонера Ігоря Коломойського, голови Національної спілки журналістів України Олега Наливайка та керівника групи «1+1» Олександра Ткаченка.

Журналісти нагадали, що в травні 2012 року намагалися довести до відома вищого керівництва, що новий менеджмент «не хоче і не здатен співпрацювати з колективом агентства».

Колектив вважає, що поява фальшивих новин стала логічним результатом і прямим наслідком діяльності призначеного рік тому нового менеджменту агентства, та закликають до їх звільнення.

Нагадаємо, в УНІАНі називали раніше поширену на сайті агенції фальшиву інформацію про Сергія Власенка і Олександру Кужель «джинсою».