Одним з найпоширеніших фактів застосування адмінресурсу є використання кандидатами в депутати для власного піару бюджетних грошей.
Так, в Одесі створено «народний бюджет», на який з бюджету виділено близько 4 млрдн грн. Ці кошти використовуються на ремонт доріг, будівель лікарень, шкіл, відкриття нових приміщень і т.п. При цьому усі роботи супроводжуються символікою, гаслами та інформаційними стендами провладних кандидатів. Так ж ситуація зафіксована в Харкові.
Ще одна форма використання бюджету під час виборів є виділення субвенцій. Так, на розвиток Феодосії (округ, де балотується сестра глави Адімністрації Президента, чинний народний депутат Юлія Льовочкіна) з державного бюджету була виділена субвенція у розмірі 24 млн грн. Раніше на округ на Житомирщині, де балотується нинішній спікер Володимир Литвин, було виділено 75 млн грн.
Зазначимо, що Литвина раніше звинуватили в оформленні за рахунок бюджету агітаційних поїздок на свій округ. Як відомо, ст.74 п.21 закону про вибори народних депутатів забороняє забороняє кандидатам використовувати для проведення передвиборної агітації службовий транспорт, зв'язок, устаткування, приміщення, інші об'єкти та ресурси за місцем роботи, службові чи виробничі наради чи збори колективу.
Також закон забороняє органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також посадовцям у робочий час (якщо це не кандидат у депутати) брати участь у передвиборчій агітації. Натомість голова Чернівецької облдержадміністрації Михайло Папієв під час робочої поїздки у Глибоцький та Сторожинецький райони області на початку серпня відверто агітував населення голосувати за кандидатів від Партії регіонів.
Варто зазначити, що закон про вибори народних депутатів забороняє розміщувати агітаматеріали та політичну рекламу у приміщеннях органів влади, а також в установах державної та комунальної форми власності.
Суперечить законодавству і рішення донецької влади, де голів партійних організацій і голів виборчих штабів ПР наділили повноваженнями щодо вирішення соціально-економічних проблем у містах і районах області.
Крім того, влада на місцях сприяє висвітленню діяльності провладних кандидатів у комунальних ЗМІ. Приміром, в ефірі обласних державних телерадіокомпаній «крутять» спеціальні програми або рубрики, де пояснюють «соціальні ініціативи» президента. У Харкові на сайті місцевої влади розказують про результати благоустрою міста, постійно згадуючи при цьому прізвища кандидатів у народні депутати від Партії регіонів. Поза тим, про тиск із боку ПР і Нацради з питань телебачення і радіомовлення заявляв одеський телеканал «Нова Одеса».
При цьому опозиція скаржиться на обмеження доступу до ЗМІ та демонтаж її реклами комунальниками.
Ще однією формою контролю з боку влади є анкетування або опитування. Так, на Житомирщині влада анкетує освітян щодо їхніх політичних настроїв. Також житомирян анкетували щодо «соціально-економічних і суспільно політичних процесів в районі та області».
Посиленню застосування адмінресурсу сприяють і масові вступи в Партію регіонів мерів та місцевих чиновників. Разом з тим надходять повідомлення про примушування бюджетників вступати до ПР, зокрема, на Тернопільщині та Кіровоградщині.
А з Ужгорода надійшло повідомлення про те, що заступник міського голови та голова фракції Партії регіонів в Ужгородській міськраді Юрій Беляков дав усне доручення відділу охорони здоров'я надати інформацію про партійну приналежність працівників відділу. Подібне «усне доручення» було дане і в управлінні освіти.
Нагадаємо, бютівець Сергій Пашинський заявив, що Партія регіонів застосовує під час виборчої кампанії «дикий адмінресурс», чого «не було навіть при Кучмі».
«Найбільше застосування, яке тільки можливе» адмінресурсу також відзначив у коментарі Тиждень.ua керівник соціологічної служби «Український барометр» Віктор Небоженко.