Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
12 грудня, 2012 11:22   ▪   Версія для друку

Нацрада проведе позапланові перевірки теле- і радіокомпаній через порушення на виборах

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланові перевірки теле- і радіокомпаній, які відповідно до моніторингу, мають ознаки порушення законодавства у виборчий період. Таке рішення Нацрада прийняла 11 грудня під час засідання.

Серед каналів, які будуть перевірятися, - СТБ,  Новий канал, НТН, "Україна", "1+1", "Ера", "Інтер", ICTV, НТКУ, 5 канал.

Порушення зафіксовані в радіокомпаніях "Радіо Кохання" ("Мелодія"), "Русское радио - Україна", "Наше радіо", НРКУ, "Довіра" ("Авторадіо"), "Шансон", "Нова хвиля", "Люкс" та інших, також - у низці регіональних телерадіомовників.

Як повідомлялося,  загалом моніторинг Нацради зафіксував 189 фактів, що мають ознаки порушення законодавства, у діяльності 44 ліцензіатів у 13 регіонах України. 13 компаній допустили більше, ніж по два факти з ознаками порушень.

Перший заступник голови Нацради Оксана Головатенко зазначила, що порушення в усіх компаній ідентичні:

"Наприклад,  щодо "Медіа Група Позитив" моніторингом зафіксовані порушення вимог закону "Про рекламу" (стаття 9 - ідентифікація реклами), закону "Про вибори народних депутатів" (частина 13 статті 72 - під час трансляції політичної реклами обов'язково демонструється назва або прізвище учасника виборів; а також частина 7 статті 47 - забороняється розміщення політичної реклами в одному блоці з комерційною)".

Окрім цього, за її словами, деякі канали порушували закон щодо порядку оприлюднення соціологічних даних або включали агітацію до інформаційних програм, а представники ЗМІ брали участь у агітації. А щодо Запорізької ОДТРК моніторинг регулятора зафіксував агітацію посадовими особами.

В кого з загальнонаціональних мовників зафіксовано найбільше порушень, члени Нацради не зазначають, лише наголошують, що наразі  оперують даними  моніторингу, а перевірка має показати, хто є найбільшим порушником. При цьому, за даними моніторингу, як сказала Головатенко, найбільш розповсюдженим порушенням є ідентифікація реклами.


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено