Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
27 листопада, 2012 14:21   ▪   Версія для друку

ОПОРА: мажоритарники витратили на агітацію через ЗМІ від $2 млрд до $2,5 млрд

Кандидати-мажоритарники на минулих парламентських виборах витратили на свою виборчу кампанію в кілька разів більше коштів, ніж задекларували доходів у 2011 році, повідомила координатор виборчих програм громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська.

"Основна частина витрат на польову частину виборчої кампанії – це "тіньові" кошти, які потім не знайдуть відображення в офіційних звітах і деклараціях (про доходи та видатки за 2012 рік - Ред.) кандидатів", - заявила Айвазовська на прес-конференції у вівторок, представляючи фінальні результати моніторингу фінансових витрат кандидатів у народні депутати громадянської ініціативи "Звідки?".

У рамках ініціативи "Звідки?" здійснювався моніторинг фінансових витрат основних кандидатів в трьох округах: № 42 (Донецьк), № 73 (Закарпатська область) і № 222 (Київ).

Зокрема, мережа "Опора" відстежувала витрати на польову частину виборчої кампанії - зовнішню рекламу, зустрічі з виборцями, благодійну діяльність, а Комітет "Рівність можливостей" - на агітацію в ЗМІ.

За оцінкою Айвазовської, витрати на польову частину одного кандидата-мажоритарника склала від 600 тис грн до 12 млн грн.

Керівник Комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев повідомив, що структура витрат на агітацію в ЗМІ в кожному з округів відрізнялася. За його словами, лише на рекламу на телебаченні кандидат від Партії регіонів Тетяна Бахтєєва в окрузі № 42 витратила понад 6 млн грн.

В цілому, за оцінкою Чекмишева, мажоритарники в цілому по Україні витратили на агітацію в ЗМІ за час виборчої кампанії від $2 млрд до $2,5 млрд.

Нагадаємо, сума витрат всіх партій на рекламу в багатомандатному окрузі склала трохи більше 600 млн грн.

Разом з тим, як повідомляв Тиждень.ua, за оцінкою SA Political Communications в цілому затрати на цьогорічну виборчу кампанію склали $2,5 млрд.


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено