Американський телеканал CNN оприлюднив відео затримання  шпигунів із КНДР у 2011 році працівниками Служби безпеки України. Відповідне відео було розміщено на сторінці каналу в You Tube.

Зазначається, що відео передав офіцер СБУ, який розслідував спробу шпигунів КНДР отримати секретну інформацію про двигуни для балістичних ракет. На відео два ймовірних шпигуна з КНДР знімали на фотоапарат нібито секретні документи, після чого працівники СБУ затримують їх.

За даними CNN, документи підробили спеціально для спецоперації, яку планували кілька місяців.

За словами офіцера СБУ, всі спроби викрасти ракетні технології були припинені, а в тому ж році з країни депортували двох громадян Північної Кореї, після спроби отримати ракетне обладнання та пристрої для самостійного наведення для ракет типу повітря-повітря. А в 2015 році з України вислали ще п'ятьох північнокорейських шпигунів.

Нагадаємо, раніше The New York Times з посиланням на висновки фахівця з ракетних питань Міжнародного інституту стратегічних досліджень (IISS) озвучила припущення, що запущена в липні КНДР міжконтинентальна балістична ракета Hwasong-14, оснащена ракетним двигуном, створеним на основі радянського двигуна РД-250. Найбільш імовірним постачальником технологій для двигуна корейської МБР в публікації названо українське ДП "Південмаш" (Дніпро), яке, як пише NYT, "залишалося одним з основних виробників ракет Росії навіть після здобуття Україною незалежності".

Секретар РНБО України Олександр Турчинов у відповідь на це заявив, що підприємства українського оборонного та авіакосмічного комплексу не постачали зброю та військові технології до Північної Кореї, а інформація про це "не має під собою жодних підстав, є провокативною за змістом, та, скоріш за все, спровокована російськими спецслужбами для прикриття власних злочинів". Крім того, "Південний машинобудівний завод ім. Макарова" спростував озвучені у виданні The New York Times припущення про причетність підприємства до ракетної програми КНДР.

Президент Петро Порошенко доручив запросити в Україну авторів статті американського видання The New York Times, які повідомили про нібито постачання Україною ракетних двигунів Північній Кореї, а також доручив розслідувати ситуацію з нібито постачанням українських ракетних двигунів чи технологій до КНДР