ПАТ «Укрзалізниця» інформує, що із 3100 пасажирських вагонів системою кондиціонування обладнані лише 38%, тому, зважаючи на аномальну спеку, можливий дискомфорт під час подорожі. Про це повідомляється на сайті УЗ.

Уточнюється, що майже в усіх плацкартних вагонах системи кондиціонування повітря не передбачені конструкційно.

"Закликаємо пасажирів уникати тривалого перебування на сонці перед подорожжю, за наявності хронічних захворювань обов’язково мати при собі звичні ліки, рекомендовані лікарем, вживати достатню кількість води, а в разі погіршення самопочуття негайно звертатися до провідників", - ідеться в повідомленні Укрзалізниці.

Також компанія попереджає про можливі затримки пасажирських поїздів через обмеження швидкості у зв'язку з перегрівом колій. З початку серпня, уточнюють в УЗ, було застосовано близько 350 таких обмежень.

"Залізничники розуміють, що подорож у плацкарті, не обладнаному кондиціонером, менш комфортна, але вона має й відповідну вартість. Більше того, існує об’єктива причина такої ситуації з пасажирським рухомим складом - невиконання статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт». Згідно із цим Законом будівництво й реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення має здійснюватися у встановленому порядку за рахунок коштів державного бюджету. За період незалежності України з держбюджету кошти на оновлення рухомого складу не виділялись", - повідомили в УЗ.

За їхньою інформацією, за останні 25 років було придбано 583 вагони – всі за власні кошти Укрзалізниці. Робота з оновлення парку розпочалася з кінця минулого року й триває зараз. У цьому році ПАТ «Укрзалізниця» оновить парк пасажирських вагонів на 203 одиниці. З них буде закуплено 50 нових вагонів та 153 одиниці – модернізовано капітально-відновлювальним ремонтом.

"Причому всі модернізовані та придбані вагони вже обладнані системами кондиціонування повітря. Також заплановано не зменшувати темпи з оновлення пасажирського рухомого складу і в наступні кілька років – по 250-300 вагонів щорічно", - ідеться в повідомленні.

Нагадаємо, 5 серпня залізничники Придніпровської магістралі зафіксували найвищу температуру +51 градус одразу на чотирьох станціях.