У 2016-му у світовій автопромисловості спостерігатиметься процеси збільшення, зменшення бюджетів і винахідливість, які важко уявити в дії разом. Це відбудеться частково тому, що багато розвиткових ринків не виправдовують сподівань автовиробників, пише The Economist.

"У Центрально-Східній Європі 2016-го на 9% побільшає нових автовласників. Росія почне виборсуватися після кількох років на дні. В інших регіонах, що розвиваються, зростання буде на рівні 4–5%, що ледь перевищить середній світовий показник", - прогнозує видання.

Тим часом, зазначається, розвинені ринки не дотягнуть і до цього, хоча навіть 3% для Західної Європи порівняно з пострецесійними показниками – це вже свято.

"Особливо швидко зростатиме продаж електрокарів – на 80% у Європі. Додатково цю динаміку простимулює початок продажу «доступної»Tesla Model 3 в березні.

Повсякчас з’являтимуться нові моделі: Volkswagen у 2015–2016-му випустить близько 50 (схоже, без ПЗ, яке підробляє показники шкідливих викидів, – цього року воно зіпсувало репутацію компанії). На вдосконалених глобальних «платформах» виробники дістануть доступ до стандартизованих комплектуючих, що заощадить їм гроші, але вони й далі підлаштовуватимуться під вимоги місцевих споживачів та навіть особисті уподобання клієнтів", ідеться в матеріалі.

Також The Economist прогнозує, що міжнародні бренди зайдуть у ключові розвиткові країни: у Мексиці, наприклад, авторинок зросте в 2016-му на 8%. На китайському ринку діє правило «пан або пропав». Через боротьбу із забрудненням довкілля і нервозність споживачів там варто очікувати лише 5% зростання. І все ж авторинок Піднебесної, як і раніше, переважатиме американський, де продаж трохи сповільниться.

Детальніше читайте у свіжому щорічному спецпроекті журналу The Economist та "Українського тижня" "Світ у 2016"