"Всіх пасажирів з 9 вагонів (Hyundai) зігнали у звичайну електричку, що складається з 6 вагонів без номерів, яка повинна запізнитися до Харкова на 2-3 години. Провідники нічого не знають. Їх зняли з інших рейсів. Квитки забрали. Трьох вагонів, включаючи мій , немає. Є тільки шість. У мене вагон номер 8 . 1го класу. Але його просто немає ", – повідомив Олександр Кірш.
За його словами, багатьом пасажирам невистачило місць, вони стоять, світла у вагонах немає.
"Темно, тісно і незручно. Такий сервіс за 300 гривень. По радіо на вокзалі ні про що не попереджали. Просто "щасливої дороги", – повідомив Кірш.
Як повідомлялось, 12 лютого Укрзалізниця без попередження припинила експлуатацію Hyundai. Згодом залізниця повідомила, що корейські поїзди доправлено на технічний огляд. При цьому в Укрзалізниці не уточнили, як довго він триватиме.
"З 12 лютого 2014 року тимчасово на маршрутах курсування поїздів Інтерсіті+ для перевезень пасажирів використовуватимуться поїзди, сформовані з пасажирських вагонів із локомотивною тягою", – пояснили в Укрзалізниці".
Нагадаємо, в Укрзалізниці обіцяли до 15 листопада 2013 року модернізувати Hyundai для вітчизняної зими.
Тиждень.ua вже повідомляв, що за час експлуатації Hyundai в Україні за компенсацією до Укрзалізниці звернулось 7 тис. пасажирів.