Супрун звинуватила голову комітету Богомолець у блокуванні медичної реформи

13 Липня 2017, 13:04

Глава комітету Верховної Ради з питань охорони здоров'я Ольга Богомолець відмовилася підписати позитивний висновок комітету на законопроект №6327 про медичну реформу, ухвалений у середу після дводенного розгляду. Про це написала у Facebook в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

"Голова комітету охорони здоров'я Верховної Ради Ольга Богомолець відмовляється підписувати вчорашній позитивний висновок комітету і цим самим блокує можливість голосування закону сьогодні та початку медичної реформи", – написала Супрун.

У свою чергу, Богомолець у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна", сказала що заява Супрун не відповідає дійсності.

Оновлення: Пізніше Супрун повідомила, що висновок комітету підписала перший заступник голови комітету з питань охорони здоров'я Оксана Корчинська, передають Українські новини.

Як повідомлялося, розгляд законопроекту №6327 після доопрацювання до другого читання тривало два дні – у вівторок і в середу. Ольга Богомолець не була присутня на цих засіданнях, їх провела заступник голови комітету Ірина Сисоєнко. Робоча група при доопрацюванні до другого читання законопроекту врахувала повністю або по суті 396 з 886 запропонованих депутатами поправок.

Нагадаємо, законопроект 6327, яким започатковується медична реформа в Україні, був проголосований парламентом у першому читанні та направлений на доопрацювання робочої групи за участю народних депутатів.

До тексту документу в ході опрацювання робочою групою було надано майже 900 правок, 396 правок були розглянуті Комітетом з питань охорони здоров'я Верховної Ради.

Як заявила 12 липня в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун, в ході роботи на текстом законопроекту документ зазнав суттєвих змін по ключових позиціях, що змінює саму суть реформи. Зокрема, була вилучена норма про співоплату за медичні послуги на вторинному-третинному рівні меддопомоги, норма про міжнародні протоколи лікування. Також народні депутати запропонували замість Національної служби здоров'я, яка мала б здійснювати оплату за медичні послуги, зокрема на первинній ланці, виділяти медичну субвенцію місцевим органам влади.