"Нам об'єктивно було важче, ніж іншим, оскільки ми при владі. Опозиції легко агітувати, їм достатньо пообіцяти з три короби, а нам доводилося докладно описувати, що ж ми зробили за два з половиною роки. Через це, наприклад, нам довелося набагато більше витрачати на роз'яснюють буклети", – розповів газеті "Коммерсант-Украина" народний депутат від ПР Володимир Олійник.
Видання зазначає, що дані ЦВК підтверджують його слова – на виготовлення наочної агітації та роздаткових матеріалів у ПР пішло 23 млн грн, в той час як "Батьківщина" уклалася в 3,2 млн грн.
У решти партій, що також пройшли до парламенту,питома вага роздаткових матеріалів також виявився помітно нижче, ніж у Партії регіонів. Однак слід зазначити, що в цю суму включені не тільки буклети, але і подарунки з символікою партії – наприклад, парасольки, роздача яких стала сюжетом безлічі аматорських відеороликів, розміщених в інтернеті в останні місяці.
Тим часом в об’єднаній опозиції, яка зайняла друге місце за витратами, також ввважають свої витрати виправданими.
"Все пізнається в порівнянні. Якщо Наталія Королевська витратила більше 60 млн грн і отримала трохи більше відсотка, то наші фінансові показники цілком адекватні, ніхто не скаже, що фонди витрачені неефективно", – зазначив заступник глави парламентської фракції БЮТБ Сергій Соболєв.
Нагадаємо, за даними поданих до ЦВК фінансових звітів, сума витрат всіх партій на рекламу в багатомандатному окрузі склала трохи більше 600 млн грн.