Так, в результаті перевірки, Рахунковою палатою було виявлено, що під час організаційних і структурних змін, чисельність управлінського апарату міністерства скоротили на 26%, проте видатки на оплату праці при цьому зменшилися лише на 11,8%. Зекономлені фінанси були використані на підвищення розмірів премій, а також щомісячні доплати окремим категоріям працівників, не передбачені чинним законодавством.
Рахункова палата також виявила, що обсяги інших поточних і капітальних видатків міністерства визначалися за відсутності належних економічних розрахунків і обґрунтувань.
«Як наслідок, наприкінці 2011 року до державного бюджету було повернено 6,6 млн. грн. невикористаних коштів», – додає вона.
Прес-служба Рахункової палати також зазначає, що комунальне обслуговування адмінбудівель, у яких розміщується Мінрегіон, здійснювали два державні підприємства, створені міністерством.
«Однак визначені договорами обсяги витрат за надані ними послуги не були підтверджені жодними розрахунками, кількісні показники споживання послуг не обраховувалися. При цьому на відшкодування цим підприємствам включених до вартості послуг сум планового прибутку, адміністративних витрат і ПДВ витрачено майже 2 млн. грн. бюджетних коштів», – йдеться у повідомленні.
У Рахунковій палаті наголошують, що на балансі Мінрегіону перебувало 12 одиниць службового автотранспорту замість 8 – за лімітом, встановленим Кабінетом Міністрів. За обслуговування цих автомобілів ДП «Укркомунобслуговування» у 2011 році та І півріччі 2012 року отримало 2,7 млн. гривень. Водночас апарат міністерства користувався лише п`ятьма автомобілями, а інші сім використовувались зазначеним підприємством у власних потребах.