На відміну від помпезного запуску першого корейського поїзда перед чемпіонатом з футболу, припинення експлуатації Hyundai відбулося без попередження, лише після повідомлення працівників столичного вокзалу у касі про припинення продажу квитків на ці поїзди.
Згодом в Укрзалізниці пояснили, що причиною припинення експлуатації всіх 10 поїздів стала технічна несправність одного з них. І пообіцяли пасажирам, котрі вже придбали квитки на Hyundai обміняти їх на звичайні поїзди і повернути різницю у вартості квитків.
Водночас за інформацією екс-начальника Придніпровської залізниці, народного депутата Олександра Момота, технічну несправність виявили в трьох потягах. Зокрема, «у візках (колісній базі) потягів виявили підозру про руйнування».
«Щоб не ризикувати життям і здоров'ям пасажирів, потяги вирішили поставити на технічне обстеження, а замість них будуть курсувати інші вагони», – сказав Момот.
Перші пасажири, котрі не змогли виїхати на Hyundai, вже відчули сервіс Укрзалізниці. З Києва до Харкова вони поїхали звичайною електричкою. За словами пасажирів, людей з дев’яти вагонів запустили у шість, кому не вистачило сидячих місць, довелося стояти, світла у вагонах немає. Водночас електричка повинна запізнитися до Харкова на 2-3 години. Про повернення коштів за квитки не йшлося.
Поїздки Hyundai ще з початку їх експлуатації супроводжувалися масовими поломками і скандалами.
За статистикою Укрзалізниці, з початку експлуатації, тобто з 5 травня і до кінця 2012 року – в Україні було зафіксовано 100 випадків несправності електропотягів Hyundai. Тобто більше 3 разів на тиждень.
Крім цього, зокрема, 26 грудня 2012 року на маршрути не виїхало сім потягів. Подібний випадок стався і 23 січня 2013 року – до Києва не виїхав потяг зі Львова. Експерти стверджували, що технічні пошкодження «Інтерсіті+» були зумовлені несприятливими погодними умовами.
Компанія Hyundai вибачилась за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва, та розпочала роботи з ліквідації несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами.
Минулого року поїзди «Інтерсіті+» ламалися на маршрутах 8 разів. Водночас, якщо раніше така тенденція спостерігалася більше взимку, то пізніше поломки не залежали від пори року.
Пасажири, у свою чергу, скаржилися на такий «комфорт» у суди. Так, з травня 2012 по травень 2013 року у зв'язку із поламками та заміною поїздів категорії Інтерсіті+ за компенсацією різниці вартості проїзду до Укрзалізниці звернулося 7 тис. пасажирів. Як повідомив генеральний директор "Української залізничної швидкісної компанії" Леонід Лобойко, українські залізниці відшкодували пасажирам більше 800 тис. грн компенсації за затримки швидкісних поїздів виробництва корейської Hyundai.
З моменту експлуатації під колесами потягів загинуло дев’ять людей.