Як відзначили в прес-службі ІФК, сума контракту оцінюється в $ 420 млн., пише "Коммерсант-Украина". Договір підписаний в рамках міжнародного авіакосмічного салону Farnborough-2012 в Лондоні між ІФК і лізинговою компанією South American Aircraft Leasing SA з Панами. ІФК виступить продавцем літаків і організатором фінансування операції, а панамська компанія буде лізингодавцем техніки для авіакомпаній Карибського басейну та Африки.
Контракт передбачає поставку в Панаму перших трьох літаків Ан-158 протягом трьох місяців, починаючи з грудня 2012 року. Як зазначає видання, на ці судна вже претендує латиноамериканська авіакомпанія, пояснили в ІФК. Після цього в 2013-2014 роках повинні бути поставлені п'ять Ан-158 і сім Ан-148. Літак Ан-148-100 призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2-4,4 тис. км. Максимально уніфікована з ним модифікація Ан-158 розрахована на перевезення 99 пасажирів на відстань 2,5 тис. км і 62 пасажирів – на 4,2 тис. км.
Ціна літака становить $25-30 млн. Ан-148 будуть збиратися як на воронезькому заводі ВАЛТ, так і на Антонові. Все залежить від того, хто першим зможе виконати поставку.
Читайте також: Конкуренція авіакатастроф? Суперництво між вітчизняними та російськими авіабудівниками лише посилюватиметься
Як відомо, у березні цього року віце-президент ДП "Антонов" Олександр Ківа розповів, що нані активізувалася робота над проектом російсько-українського військово-транспортного літака Ан-70.
У серпні минулого року Україна створила держструктуру для продажу літаків виробництва корпорації "Антонов". У 2010 році російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і український концерн "Антонов" домовилися про створення керуючої компанії.