Курченко придумав оригінальну назву своєму медіа-холдингу

23 Серпня 2013, 15:32

Згідно з повідомленням, 23 серпня Курченко провів зустріч з головними редакторами видань «Українського медіа холдингу» і презентував нову структуру СЄПЕК-Медіа.

"СЄПЕК-Медіа – це один з напрямків нашого бізнесу. Ми продовжимо його розвиток в Україні, Росії і Європі. На сьогоднішній момент головним активом медіа напряму є UMH Group», – зазначив Курченко.

Генеральним директором СЄПЕК-Медіа призначений Юрій Ровенський.

«Юрій понад 10 років у медіа індустрії. Був генеральним директором компанії РБК саме в момент її розквіту і бурхливого розвитку. Він не тільки керував існуючим інформаційним агентством та інтернет бізнесом, а й створював нові напрямки – газета, журнал, телебачення. Був ініціатором і успішно реалізував виведення компанії на IPO», – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, у червні UMH group і група Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії (СЄПЕК) підписали угоду купівлі-продажу 98% акцій медіахолдингу.

UMH Group об'єднує медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні та Росії. Серед найбільш відомих видань – «Кореспондент», Forbes, «Теленеделя», «Комсомольська правда в Україні», «Аргументи і факти в Україні», «Команда», «Футбол». Володіє також «Нашим радіо», «Авторадіо», «Європа Плюс», «Ретро FM», «Радіо Алла» та рядом локальних станцій.