Цим хештегом українці маркують твіти, який мають відношення до акції протесту, яка розпочалась у Києві.
Рівень активності українців в соціальних мережах 21 листопада був найвищим за останні кілька років. Аналогічна ситуація й в новинарних ЗМІ. В ніч з 21 на 22 листопада був зафіксований один з найвищих піків відвідуваності за останні кілька років.
Українці також активно долучаються до різноманітних флешмобів – змінюють свої аватарки та кавер-пейджі в соціальних мережах на зображення зі стилістикою ЄС.
Нагадаємо, від 21 листопада в Києві на Майдані Незалежності почали збиратися незадоволені рішенням уряду щодо призупинення підготовки до підписання угоди про асоціацію з ЄС.
Разом із тим поряд із мітингувальниками на Майдані Незалежності комунальні служби намагалися встановити новорічний ярмарок.
22 листопада мітинги на підтримку євроінтеграції України відбулись у низці обласних центрів.