"За даний законопроект, у тому вигляді, в якому він зараз, я голосувати не буду. Я голосуватиму, коли в нього будуть внесені певні зміни, які сьогодні напрацьовуються, в тому числі в спеціальною комісією", – сказав депутат.
"Я думаю, що більше 30% на сьогоднішній день не підтримають той проект (законопроект про реформування" Нафтогазу "- Ред.), який запропонований. І думаю, що Єфремов (лідер фракції ПР – Ред.) дуже точно і чітко сказав, що поки не буде узгодження з усіма фракціями у парламенті, ми не будемо виносити для голосування законопроект ", – заявив Кіссе.
Як повідомлялось, 20 травня Верховна Рада відклала розгляд законопроекту про реформування НАК "Нафтогаз України". Законопроект розглянуть після узгодження всіх питанняь до документу.
Раніше ЗМІ повідомляли, що під час зустрічі у Москві віце-прем'єр-міністра України Юрія Бойка з головою Газпрому Алєксєй Міллєр, представник української влади пояснив керівнику російської газової монополії, що законопроект про приватизацію ГТС, який буде до кінця місяця прийнятий в Раді, повністю відповідає інтересам Газпрому.
8 травня перший віце-прем'єр-міністр України Сергій Арбузов вислови сподіваня, що Верховна Рада прийме поданий урядом законопроект, яким фактично скасовується заборона на оренду газотранспортної системи.
Опозиція вже попереджала про намагання уряду Азарова здати українську ГТС Росії.
Нагадаємо, свої законопроектом Кабмін пропонує Раді зняти заборону на приватизацію державних підприємств, дочірніх підприємств НАК "Нафтогаз України", що провадять діяльність із транспортування газу магістральними трубопроводами та зберігання його в підземних сховищах, а також підприємств, установ, організацій, утворених у результаті їх реорганізації. Також Кабмін пропонує дозволити оренду об'єктів магістрального трубопровідного транспорту. Відповідна пропозиція міститься в законопроекті №2937.
Раніше президент Віктор Янукович заявляв, що Україна розглядає можливість передання ГТС в оренду для забезпечення необхідних засобів її модернізації, утримання в належному технічному стані та отримання гарантій обсягів транзиту.