Київ зустрічає гостей Євро-2012 зрубаними деревами, проваллями на дорогах і запахом свіжої фарби

8 Червня 2012, 16:05

У день початку Євро-2012 Управління державтоінспекції частково обмежило рух на бульварі Тараса Шевченка й вулиці Велика Житомирська у Києві до 10 червня. Це було зумовлено провалом проїзної частини по бульвару Т. Шевченка, 56 на ділянці від провулку Белінського до площі Перемоги та по вулиці Велика Житомирська, 12 в напрямку вулиці Артема, від вулиці Володимирської до вулиці Гончара. Станом на 14:30 "провал" на бульварі Шевченка вже залатали.

Незадовго до цього провалився асфальт на одній з вулиць у 1,5-кілометровій зоні довкола НСК "Олімпійський", де нещодавно закінчився ремонт. Дорожнє покриття здулося, потріскалося і провалилося на перетині вулиць Федорова і Барбюса внаслідок прориву на магістральному трубопроводі гарячої води.

Пізніше МНС пообіцяли, що дорогу відремонтують до початку Євро-2012.

Київська влада вирішила облаштувати наметове містечко для шведських фанів на Трухановому острові, що викликало критику серед громадськості. Однак, за два дні до приїзду фанів кемпінг виявився зовсім неготовим прийняти поселенців. 6 та 7 червня у євро кемпінгу поспіхом монтували душові, заливали бетон, добудовували медчастину, яка мала працювати ще за кілька днів до відкриття.

 

7 червня ввечері біля душових залили свіженький бетон, так, що на ньому можна було писати. Цим скористалися жартівники і написали Welcome перед грубо збитою халабудою душових.

У день початку Євро-2012 – 8 червня табір оглянув посол Швеції в Україні Стефан Гуллгрен. Він зазначив, що з 20 тисяч шведських уболівальників, які приїдуть у Київ на матчі Євро-2012, лише п'ять тисяч осіб поселяться у фан-кемпінгу. Загалом він залишився задоволений станом кемпінгу, хоча зробив певні зауваження.

Реконструкція Андріївського узвозу у Києві, що тривала з вересня 2011 року, не обмежилася скандалом довколо знесення трьох будинків у квітні цього року компанією-забудовником ТОВ «ЕСТА Холдинг», що входить до групи СКМ бізнесмена Ріната Ахметова. Після перших туристів, котрі мали нагоду побувати на узвозі у День Києва 26 травня не витримала бруківка. Будівельникам довелося її переставляти. 

Після офіційного відкриття узвозу 3 червня Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Києві повідомила, що відмовляється вводити в експлуатацію узвіз у зв'язку з виявленими порушеннями в його реконструкції. Зокрема, під час перевірки зафіксовано виконання будівельних робіт фасадів будівель на 80%, мостіння -на 75%, тротуарів -на 90%, мереж -на 70%. Генеральному підряднику будівництва направлено розпорядження з вимогами усунути виявлені недоліки та накладено штрафні санкції у розмірі 49 тис. грн. Пізніше КМДА повідомила, що ця інформація не відповідає дійсності.

Нагадаємо, за словами голови КМДА Олександра Попова, на проведення реконструкції узвозу, зокрема, заміну бруківки, ремонт фасадів, а також устаткування інженерних мереж витрачено 45 млн грн.

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Києві також провела перевірку розв'язки біля мосту Патона і виявила низку порушень. Зокрема, виявлені роботи, які не відповідають проектній документації, а саме: ширина проїзду на бульварі Дружби Народів складає 7 метрів замість запроектованих 6-ти; побудований 2-смуговий проїзд, а не пішохідний перехід, як зазначено в проекті; технологічні проходи побудовані з відхиленнями від документації. Також виявлені порушення у проектній документації. На проектувальника і генпідрядника також накладено штрафи.

За два тижні до початку чемпіонату ЗМІ повідомили, що на Хрещатику в Києві – від Бессарабської до Європейської площі, де облаштували фан-зону до Євро-2012, – було зрубано як мінімум 94 дерева: 70 дерев уздовж дороги по парному і непарному боці вулиці, а також 24 дерева по непарній стороні біля будинків. При цьому замість нових саджанців на місці зниклих деревець з'явилися клумби з чорнобривцями. 

За словами PR-директора фан-зони Євро-2012 Світлани Бовкун, на території фан-зони Євро-2012 зрізають тільки хворі або засохлі дерева. За її словами, після закінчення Євро на місці зрізаних дерев висадять нові.

Менш ніж за місяць до початку чемпіонату в столиці пропали урни для сміття. Не було смітників ні біля станцій метро, ні на Майдані Незалежності, ні біля лавочок на Хрещатику. Жодної урни немає на Золотих воротах, на вулиці Городецького, Лютеранській, Богомольця. Мешканці змушені були або носити сміття з собою, або кидати просто під ноги. 

Фото: questrum.livejournal.com

До цього столична влада заявляла, що бетонні урни для сміття прибрали у святкові дні задля безпеки киян та гостей міста. Таке рішення пов'язали з трагічними подіями, що сталися у Дніпропетровську. Пізніше голова КМДА Олександр Попов повідомив, що закуплять нові смітники з поліетилену або металевої сітки, що коштуватимуть близько трьох мільйонів гривень.

Підготовка до Євро-2012 Олександрівської лікарні в Києві, яка визначена як головний лікувальний заклад для вболівальників, також викликала критику. Зокрема, у ЗМІ опублікували фото, які свідчать про неготовність закладу до прийому хворих.

А в переддень Євро-2012 лікарню взялися фарбувати до чемпіонату. Незважаючи на зливу, кілька чоловіків фарбували арочний прохід на перетині вулиць Лесі Українки та Шовковичної.

Як повідомляє "Українська правда", за день до офіційного старту Євро-2012 у Києві працівниці метро поспіхом фарбували станцію "Печерська", через яку пройде основний потік уболівальників, оскільки станції "Олімпійська" та "Палац спорту" перед матчами закриють. Дві жінки швидко фарбували білим обдерті батареї.

Крім того, станом на ранок 8 червня тривають ремонтні та монтажні роботи біля Національного спорткомплексу "Олімпійський" та у фан-зоні, а також Андріївський узвіз.

На думку експерта громадської кампанії «Європатруль» В’ячеслава Коновалова, «головний провал підготовки – відсутність кільцевої дороги довкола Києва». 

«Бо в’їзди до міста не облаштовані для пікових навантажень. До того ж, вантажівки до центру не пускають вдень, зупинятися їм ніде, і вони паркуються просто на узбіччях. Туалети – жахливі. Очікую, що буде колапс із в’їздом уболівальників. Щодо громадського транспорту, з 500 обіцяних тролейбусів та автобусів придбали 250, частина з них несправні…», – зазначив він.

Позначки: