Команда Володимира Зеленського під час виборчої компанії допрацювала на рівень глибше пердвиборчу технологію президента США Дональда Трампа. Про це повідомив віце-прем'єр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров в інтерв’ю «Українській правді».
«Ми досить щільно використовували глибоке таргетування – з різними аудиторіями говорили про те, що конкретно цікавить дану цільову аудиторію. Це не було маніпуляцією, це було більше транслювання нашої конкретної програми. Ми говорили студентам – що ми робимо для студентів, пенсіонерів – що ми робимо для пенсіонерів. Нібито всі кажуть, що Трамп через цю технологію переміг. Її, мені здається, ми доопрацювали на рівень глибше, ніж це було в команді Трампа», – сказав Федоров, коментуючи оприлюднену 25 вересня стенограму телефонної розмови Зеленського і Трампа.
Як заявив Зеленський під час розмови, під час передвиборної кампанії його команда «використовувала багато що з того, що ви придумали, і з допомогою цього перемогла».
Федоров додав, що за меншого бюджету команда Зеленського змогла більше пропрацювати, сегментувати цільову аудиторію.
«Не просто жінки, мами, пенсіонери. А, наприклад, чоловіки 30-35 років, які працюють в Uber. Ми намагалися максимально глибоко таргетуватися для того, щоб наша комунікація була точковою», – розповів він.
Нагадаємо, 25 вересня Білий дім оприлюднив офіційну стенограму розмови Трампа і Зеленського 25 липня. Вона стала приводом до імпічменту президента США.
Згодом Зеленський заявив, що думав, нібито опублікують тільки репліки Трампа.