Проте ознайомитись із ними поки що не можна, оскільки, за словами представників департаменту, з міського бюджету не надійшли кошти для подальшого оброблення документації. Наразі паспорти вулиць перебувають на погодженні та затвердженні у департаменті.
«Ознайомитись з документацією можна буде на офіційному сайті Департаменту містобудування та архітектури після її затвердження», – йдеться у повідомленні.
На запитання, коли можна чекати оприлюднення документацій, у департаменті зазначили: «все залежить від того, коли надійде фінансування».
Як стверджують у департаменті, першій черзі паспортизації підлягають вулиці центрального історичного ядра Києва (37 вулиць), серед яких вулиці Басейна, Червоноармійська, Хрещатик, Шота Руставелі, Кутузова, площі Арсенальна, Льва Толстого, Бессарабська, Європейська, Лесі Українки, бульвар Лесі Українки, Майдан Незалежності.
Другій черзі паспортизації підлягають 63 вулиці, серед яких вулиці Велика Житомирська, Артема, площі Львівська, Либідська, Московська, Харківська, проспекти Голосіївський, Академіка Глушкова, Миколи Бажана, бульвару Дружби Народів тощо.
Всього у Києві нараховується близько 1,6 тисяч вулиць, проспектів, бульварів і провулків.
На запитання Тиждень.ua стосовно вартості проекту у Департаменті містобудування й архітектури зазначили: «На сьогоднішній день кошти на програму паспортизації вулиць не були освоєні, так як фінансування не надходило».
У свою чергу, за даними видання «Деловая столица», вартість розробки одного паспорта складає 50 тис. грн, таким чином Головне управління архітектури столиці має намір освоїти 80 млн грн.
На запитання, коли буде закінчено паспортизацію вулиць, у Департаменті містобуддування та архітектури відповіли: «Паспортизація вулиць є довгостроковою програмою на постійній основі».
До речі, згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради, матеріали паспортизації вулиць один раз на 5 років підлягають перегляду на предмет необхідності їхнього оновлення в зв'язку зі змінами містобудівної ситуації тощо.
Нагадаємо, рішення про паспортизацію мерія Києва ухвалила ще у серпні 2011 року.
У паспортах вулиць планується вказати розміщення усіх об’єктів інфраструктури і всіх малих архітектурних форм: рекламних щитів, кіосків, зупинок громадського транспорту, урн, лавок. Передбачається, що паспорт також міститиме аналіз існуючого стану і виявлення проблем, рекомендації, а також розробка плану дій щодо гармонізації вуличного простору, прибирання, благоустрою, озеленення, а також умов для людей з обмеженими можливостями. Згідно з розпорядженням, у документ також має входити фотопанорама вулиці, візуальний аналіз, дорожнє покриття, дорожні знаки й пам'ятки тощо.
Як пояснював голава КМДА Олександр Попов, ці паспорти «повинні стати еталоном того, як має виглядати вулиця України».
У вересні 2011 року у КМДА обіцяли паспортизувати 100 вулиць до Євро-2012. «До ста паспортів у цьому році, я думаю, ми встигнемо», – сказав тоді заступник начальника Головного управління містобудування і архітектури Києва Андрій Вавриш.
За тодішніми оцінками Вавриша, вартість паспортизації однієї вулиці – 25-40 тис. грн.