За його словами, до кінця липня в Кабміні паралельно з паперовим документообігом почне діяти електронний. При цьому перехідний період, під час якого працюватиме система паралельного документообігу, триватиме не більше двох місяців.
«Після цього ми перейдемо на електронну систему», – заявив Семерак, зазначивши, що наразі складність із впровадженням електронного документообігу пов'язана з тим, що «чиновники намагаються уповільнити цей процес».
Міністр додав, що електронне управління є ефективним заходом у боротьбі з корупцією в Україні.
«Тепер у чиновника не буде можливості приховати якийсь документ або прискорити його розгляд у чиїхось лобістських інтересах. Усе буде видно», – зазначив Семерак.
Як повідомлялося, раніше Семерак заявляв про необхідність впровадження електронного документообігу та здійснене урядом скорочення чиновницького апарату на 25 тисяч осіб.