"Ми ретельно вивчили досвід Європи, де 30% автодоріг будуються в рамках концесії, і найближчим часом плануємо оголосити перші концесійні конкурси по автодорогах", – сказав віце-прем'єр.
"Найбільш готовий у нас на сьогоднішній момент проект з будівництва столичної об'їзної", – уточнив Вілкул.
У своєму виступі він підкреслив, що Україна має намір активно використовувати механізм державно-приватного партнерства при залученні приватних інвестицій у розвиток дорожнього будівництва, реформування портової галузі та розкриття транзитного потенціалу країни.
"Перші проекти, безумовно, будуть в дорожньому господарстві", – наголосив віце-прем'єр.
Нагадаємо, через катастрофічний стан дорожнього покриття автодор потрапив під шквал критики. Шляховиків звинувачували у розтраті коштів і халатності. Автовласники влаштовували акції протесту під Кабміном і Міністерством інфраструктури з приводу стану доріг. У Facebook з'явилася група "Я ненавиджу Автодор".
Раніше прем'єр Азаров заявляв, що неякісні дороги руйнуються через перепади температур, а на створення якісного дорожнього покриття немає грошей.
Експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.
За даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 за якістю доріг.
Читайте також: "Чорні діри" українських доріг нищать автомобілі та травмують пішоходів