"Відпрацьовуємо законопроект… будемо доплачувати, щоб купували вітчизняне. Найближчим часом направимо його в уряд і парламент", – повідомив віце-прем'єр-міністр.
Бойко підкреслив, що Кабмін продовжить підтримку українського автопрому, враховуючи його "історичне минуле" і 70 тисяч робочих місць у галузі, а також той факт, що імпорт автомобілів у країну перевищує всі критичні показники.
"Ми будемо підтримувати тих роботодавців, які збережуть ці робочі місця", – зазначив він.
На думку віце-прем'єра, якщо буде задіяний весь комплекс заходів з підтримки автомобілебудування, зокрема, постанова уряду про пільги для підприємств, які забезпечують повний технологічний цикл, то галузь вийде на позитивну динаміку.
Як повідомлялось, у березні Кабмін готував рішення, згідно з яким при виконанні державного замовлення на відомчі авто пріоритет віддаватиметься українському автопрому.
Як відомо, 13 квітня набули чинності трирічні спецмита на імпорт в Україну легкових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням (бензиновим) в залежності від робочого об'єму циліндрів двигуна: 1000 – 1500 куб. см у розмірі 6,46%; 1500 2200 куб. см – у розмірі 12,95%.
Цей захід викликав обурення країн-членів СОТ, в першу чергу, Євросоюзу, Туреччини, США, Росії та Південної Кореї – головних імпортерів автомобілів в Україну, які почали висувати претензії Україні.
У той же час за півроку виробництво вітчизняних автомобілів в Україні впало на 55%.
Натомість українці почали більше купувати вживані автомобілі: частка старих автотранспортних засобів в продажах автомобілів у січні-червні поточного року становила 35,7% проти 25,6% за той же період минулого року.
Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку