"Частиною підготовки є витрати близько £100 мільйонів фунтів стерлінгів на рекламу впродовж наступних трьох місяців", – йдеться у повідомленні.
За словами одного джерела з британського Мінфіну, мова йде про найбільшу комунікаційну кампанію "з часів Першої світової війни".
Зокрема, цього тижня новий міністр фінансів Саїд Джавід представить плани щодо додаткових витрат на суму в мільярд фунтів стерлінгів для підготовки до Brexit.
Нагадаємо, 25 липня Джонсон оголосив список нових міністрів, віддавши ключові посади прихильникам виходу країни з Євросоюзу.
23 липня члени Консервативної партії Британії обрали колишнього мера Лондона Бориса Джонсона лідером своєї політичної сили. Зокрема, за кандидатуру Джонсона проголосували 92,153 членів Консервативної партії. Водночас його суперник, чинний глава британського МЗС набрав 46,656 голосів. Так, явка склала Явка: 87,4%.
Раніше Джонсон пообіцяв вивести Британію з ЄС 31 жовтня у разі перемоги на виборах.