Про це стало відомо завдяки креативному директору компанії ESCAPE Digital Marketing Group Олексію Новікову, який розмістив на своїй сторінці в Facebook листування з іншим користувачем, який представився шеф-редактором програми телеканалу "Росія".
Даний користувач запропонував Новікову взяти участь в розкручуванні теми "небезпечний інтернет". Для цього йому потрібно було на телекамери розповісти, що він – "ветеран помаранчевої революції, що зараз основне його поле діяльності – Росія, що він прекрасно справляється з цим завданням за допомогою соцмереж". Фактично пропонувалося зізнатися в антипутінській агітації на "небезвозмездной основі".
"Про джерела треба багатозначно натякати, нічого не кажучи. І, взагалі-то, зовсім необов'язково, щоб все це було правдою. Тобто людина потрібна цинічна, що добре розуміє специфіку соцмереж, з розкішним київським акцентом", – написав співрозмовник . За такий виступ по телебаченню блогеру запропонували розрахуватися ефірним часом для реклами його фірми на російському федеральному каналі. Новіков назвав цю пропозицію образливою, на що редактор відповів, що не хотів його образити, "це тільки бізнес".
Нагадаємо, як писав Тиждень, днями в інтернеті було оприлюднено список блогерів, які за плату проводять в ЖЖ агітацію за Путіна.