У прес-службі зазначають, що наразі триває випробування потяга на Південно-Західній залізниці на ділянках зі змінним струмом. Зокрема – швидкісні випробування з дозволеною швидкістю 176 кілометрів на годину.
"3 жовтня ми їхали по ділянці Бориспіль-Баришівка в напрямку Баришівки зі швидкістю 140 кілометрів на годину", – розповів один з випробувачів КВБЗ Сергій Михайленко.
"У цьому місці три залізничних гілки йдуть паралельно. В 16-55 з Борисполя виїхав у рейс поїзд корейської фірми Hyundai. Він наздогнав наш поїзд і спробував обійти, перебуваючи на правій гілці", – зазначив він.
"Ми лише трохи додали швидкості – до 170 кілометрів на годину. І легко пішли вперед по своїй лівій гілці. Нічого протиставити нам імпортний поїзд не зміг. Адже він розрахований на рух зі швидкістю не більше 160 кілометрів на годину", – похвалився випробувач.
"На обличчях пасажирів Hyundai, які припали до шибки в той момент, коли поїзд українського виробництва невимушено обганяв імпортного побратима, можна було побачити всі почуття. Від подиву до захоплення, від гордості за свою країну до образи, що купуємо імпортну техніку в той час, коли маємо свою, вищого класу", – відзначили в прес-службі.
Нагадаємо, потяг корейського виробництва Hyundai відомий своїми запізненнями та проблемами на маршрутах.
Так, 5 вересня потяг Hyundai через поламку не виїхав зі Львова до Києва. Через це пасажири спізнилися до столиці на дві години. Згодом їм запропонували компенсацію у розмірі 16 гривень.
Місяцем раніше, 8 серпня, Hyundai також не зміг виїхати зі Львова у Київ.
Як відомо, міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати з 27 травня за маршрутом "Київ – Харків" і "Київ – Львів", а з 7 червня – "Київ – Донецьк".
З того часу неодноразово відбувалися затримки поїздів на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова в Київ і був замінений іншим поїздом Укрзалізниці. А 31 липня потяг Hyundai вкотре не довіз пасажирів з Донецька до Києва.
ЗМІ також повідомляли, що віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков вважає повідомлення про поламки Hyundai інформаційною війною проти впровадження швидкісного залізничного руху.