Українська влада не займається створенням позитивного іміджу країни

21 Червня 2011, 20:44

«Є така досить мала країна – Словаччина, в ній 4 млн населення. Вона оплачує в центрі Варшави посольство, культурний центр і проводить дуже багато заходів. Культурний центр у посольстві Україна – це одна людина, Указ Ющенка про створення культурних центрів за кордоном не виконувався, оскільки держава не має грошей. Україна, велика європейська країна, така бідна, що те, що має за кордоном створювати її імідж, швидше викликає іронічну посмішку. І це серйозна проблема, також для нас, українців – громадян інших країн», – розповів Тима.

В України, впевнений голова Об'єднання українців Польщі, є проблема з сучасним баченням того, чим повинні займатися Міністерство культури, МЗС, різні державні агентства: «Для чого вони існують? Для того, щоб проїдати державні кошти? Багато говориться про створення позитивного іміджу України у світі. Але якби не виразні персони, як футболіст Шевченко, брати Кличко, про Україну ніхто б і не говорив. Є певні бренди, але їх не створила держава ».

За словами Тими, польське суспільство зараз менше зацікавлене подіями в Україні. Інтерес викликають хіба що політичні новини: «У нас колись в польських ЗМІ не було огляду української преси, тільки західної, тепер є. Яка там інформація? Що віце-спікер ВР Мартинюк депутата Ляшко перекинув, про побоїщах в парламенті, голосування в кілька рук. Додайте, що ніхто за такі дії не покарано. Це свідчить, що держава не функціонує».

Також, на думку Тими, «недобре, коли з'являються такі сенсаційні повідомлення, як, наприклад, про справу Юрія Луценка:« У ситуації, коли звинувачення проти нього не до кінця представлені, це виглядає як вияв політичної помсти».

Як повідомлялось, нещодавно Міністерство закордонних справ вирішило не використовувати Спритка і Гарнюню для іміджевих кампаній України. Таке рішення прийнято «за підсумками широкого громадського обговорення».

Очевидно, під «обговоренням» мається на увазі і той скандал, який розгорівся довкола цих символів та стратегії позиціонування України, за яку МЗС заплатило $100 тисяч з державного бюджету компанії CFC Consulting.

Як повідомлялось, у квітні президент Віктор Янукович доручив уряду розробити ефективну програму представлення України за кордоном за найкращими зразками світових стандартів, а не «розповідати казки».

Позначки: