"За підрахунками власної аналітичної служби НТКУ, частка опозиції у політичних новинах Першого Національного в серпні – жовтні 2012 року становила 29%", – йдеться у повідомленні.
В НТКУ також наголосили, що представники всіх політичних партій користуються "рівними правами на участь у суспільно-політичних ток-шоу Першого Національного, які працюють з політичною тематикою".
"Частка представників опозиції, які брали участь в одному з головних суспільно-політичних ток-шоу Першого Національного – програмі "Про головне з Олесем Терещенком" – становила понад 48%. А частка опозиції в останньому проекті Савіка Шустера "Один на один", присвяченому передвиборчим перегонам, взагалі досягла 85%", – наголосили в НТКУ.
НТКУ надала слово всім без винятку політичним силам, які висловили зацікавленість у співпраці з Першим Національним стосовно розміщення політичної реклами і уклали відповідні угоди, додали в НТКУ.
Перший національний також наводить таблицю хронометражу агітаційних матеріалів за період 22-26 жовтня 2012.
Відповідно до неї,Партія регіонів має 11 490 секунд прямої реклами та агітаційних фільмів, Опозиція -8976 секунд, КПУ -7770 секунд, "Україна вперед!" – 6540.
Між тим кандидат по одномандатному округу Федорченко, від імені якої розміщені фільми, направлені проти опозиції, має 6300 секунд.
Нагадаємо, за даними моніторингу Академії Української Преси, проведеного у жовтні, на українських телеканалах увага до представників правлячої коаліції в 2,5 рази більша за увагу до опозиції. При цьому найбільш провладним названо Перший національний.
Технічне покриття телеканалу – 98%.