Він зауважив, що наприкінці 80-х – початку 90-х років в Україні було 730 перевізників і, відповідно, їхню діяльність було достатньо легко контролювати.
Водночас, на сьогодні, зауважив перший заступник міністра, кількість перевізників без таксі становить 18 тисяч.
Єфименко додав, що це при тому, що у два останні роки їхню кількість було зменшено на 15 тисяч.
Заступник міністра зауважив, що занепокоєння викликає той факт, що кількість перевізників, які мають лише один автобус, складає більше 11 тисяч.
За словами Єфименка, проводити технічний контроль за таких умов дуже важко.
«Тому один із заходів міністерства – поетапне, без соціальних скандалів і конфліктів протягом 3-5 років… укрупнення перевізників», – сказав він.
Як повідомлялось, після набрання у січні чинності закону "Закону про гуманізацію" та Митного кодексу, міжнародні авто перевізники відмовляються перевозити вантажі територією нашої держави, оскільки нова редакція 352 статті надає митним органам, у разі невідповідності змісту вантажу інформації, викладеної у митній декларації (наявності неправдивих даних), проводити конфіскацію транспортних засобів, самого вантажу і накладати штраф, еквівалентний 100% вартості вантажу, на водіїв транспортних засобів.
У зв'язку з цим контейнери з вантажами вже пішли в обхід наших Одеського та Іллічівського портів, транзитні перевезення скоротилися, а українські перевізники стоять в Європі і не можуть знайти замовника на транспортування товару назад в Україну.
Профільне міністерство і уряд й досі не розробили політику розвитку міжнародних перевезень і підтримки приватного транспортного бізнесу.