Зокрема, впродовж цього періоду було зафіксовано 27 таких матеріалів на «Першому національному» (у листопаді – 35). Друге місце посів канал «1+1» – 21 матеріал (у листопаді – 24), а третє – «Інтер» (у грудні – 19 матеріалів, у листопаді – 15).
Впродовж трьох місяців спостерігається тенденція до зменшення подібних матеріалів на телеканалах СТБ і "Новий канал", йдеться в моніторингу.
За загальною кількістю замовчувань важливих тем, думок, фактів або бекґраундів також лідерство належить "Першому національному". Впродовж визначеного періоду грудня минулого року експерти нарахували 71 такий випадок. Таку ж кількість "замовчувань" спостерігали на "Новому каналі". Третю позицію розділив канал СТБ і "Україна" – 70 випадків.
Як зазначається в результатах моніторингу, канали групи Пінчука піарили заходи Фонду самого Пінчука і Фонду його дружини, «Україна» – мистецькі заходи, фінансовані холдингом СКМ (власник – Рінат Ахметов). На "Першому каналі" піарили Білгород-Дністровський завод медвиробів, СКМ і захід Фонду Фірташа. «1+1» обстоював бізнес-інтереси феросплавних заводів Коломойського. Крім того, на «1+1» і ICTV вийшло по сюжету про відкриття українського YouTube корпорацією Google.
Як повідомлялося, моніторинг за грудень 2012 року матеріалів із ознаками замовності (або цензури) на місцевих телеканалах свідчив, що кількість їх в ефірі кримських телеканалів у грудні зросла майже вдвічі.