У Азарова вирішили пришвидшити пересадку Арбузова у вітчизняний автомобіль

22 Березня 2013, 17:49

"Зараз готується рішення, яке буде прийнято на Кабінеті міністрів, про те, що при виконанні державного замовлення, будь-то швидка допомога або службові автомобілі для якихось відомств, пріоритет буде віддаватися автомобілям, які вироблені в Україні", – зазначив міністр.

На його думку, введення спецмита на імпортні авто стимулює зростання виробництва вітчизняних автомобілів, приплив іноземних інвестицій в український автопром, збільшить кількість робочих місць на його підприємствах.

Як повідомлялось, нещодавно перший віце-прем'єр-міністр Сергій Арбузов назвав умови за яких він пересяде на автомобіль вітчизняного виробництва.

"Коли наші заводи почнуть працювати, як потрібно, коли ми залучимо необхідні інвестиції і розробимо автомобілі… Я думаю, що з радістю пересів би на той автомобіль, який був би розроблений саме нашою країною",  – сказав Арбузов.

Представництво Євросоюзу в Україні заявило, що підвищення урядом України ввізного мита на більшість імпортних легковиків встановлює додаткові торгівельні бар’єри у дуже чутливому секторі та матиме вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС. Також європейці закликали Україну переглянути та відкликати своє рішення, оскільки йому бракує належного юридичного обґрунтування і воно чинить негативний вплив на економічні інтереси ЄС.

Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни, починаючи з другої половини квітня 2013 року, у зв'язку із введенням спеціальних мит на імпорт автомобілів, тим самим, повторивши досвід 2009 року.

Закордонні ЗМІ вважають, що влада України збільшує імпортні мита для підтримки своїх олігархів.

Нагадаємо, Україна вводить спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.

Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку