У Азарова придумали державну систему пересадки українців на вітчизняні авто

26 Березня 2013, 09:39

«Створення державної системи стимулів, зокрема, шляхом здешевлення споживчих кредитів», – сказано в програмі.

Прогнозований обсяг фінансування в 2013 році становитиме 1 млрд грн, у 2014 році – 1 млрд грн.

Згідно з документом, на виконання робіт спрямовуватимуться кошти, залучені під держгарантії.

В уряді зазначають, що такі заходи приведуть до підвищення обсягів виробництва вітчизняних автомобілів.

Як повідомлялось, Кабмін також готує рішення, згідно з яким при виконанні державного замовлення на відомчі авто пріоритет віддаватиметься українському автопрому.

Виробництво автомобілів в Україні в 2012 році скоротилося на 27% порівняно з 2011 роком і становило 76 281 штук. Найзначніше скоротилося виробництво легкових автомобілів – на 28,6%, до 69 687 штук. Виробництво комерційних автомобілів – на 2,9%, до 3235 штук, автобусів – на 10,1%, до 3359 штук.

Нагадаємо, Україна вводить спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.

Представництво Євросоюзу в Україні заявило, що підвищення урядом України ввізного мита на більшість імпортних легковиків встановлює додаткові торгівельні бар’єри у дуже чутливому секторі та матиме вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС. Також європейці закликали Україну переглянути та відкликати своє рішення, оскільки йому бракує належного юридичного обґрунтування і воно чинить негативний вплив на економічні інтереси ЄС.

Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни, починаючи з другої половини квітня 2013 року, у зв'язку із введенням спеціальних мит на імпорт автомобілів, тим самим повторивши досвід 2009 року.

Закордонні ЗМІ вважають, що влада України збільшує імпортні мита для підтримки своїх олігархів.

Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку