"За деякими напрямками, де рішення (приймаються – Ред.) на рівні уряду, найближчим часом будуть прийняті певні рішення, які, скажімо так, врегулюють ці питання… На рівні уряду розглядаються дві речі: про кокс і коксівне вугілля та захисні заходи щодо автомобілів”, – сказав він.
У той же час П'ятницький зазначив, що правильно говорити не про відмову від цих заходів, а про приведення їх у відповідність до норм Світової організації торгівлі (СОТ).
Як відомо, 13 квітня набули чинності трирічні спецмита на імпорт в Україну легкових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням (бензиновим) в залежності від робочого об'єму циліндрів двигуна: 1000 – 1500 куб. см у розмірі 6,46%; 1500 2200 куб. см – у розмірі 12,95%.
Експерти неодноразово критикували уведення спецмит.
Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку