Друкована книга залишатиметься основним форматом і в 2015 році, і пізніше. Про це пише The Economist.
"Невдовзі після того, як онлайн-магазин Amazon зробив популярними електронні «читалки», запустивши 2007 року в продаж Kindle, багато хто думав, що цифрові книжки швидко витіснять своїх «аналогових» предків, як це вже трапилося в музиці, кіно й пресі. Спочатку вони стрімко набували поширення, але згодом цей процес уповільнився. 2013 року, за даними маркетингової аналітичної компанії Nielsen, на них припадало близько 20% усіх пристроїв і 13% доходу від проданої у США літератури. Електронні книжки залишатимуться найпопулярнішими в категорії видань для масового ринку «в м’якій обкладинці», як-от романи і трилери. Але у 2015-му та впродовж наступних десятиліть більшість реалізованих книжок усе ще становитимуть друковані", – переконана редактор відділу медіа The Economist Александра Суїч .
"Друковані книжки, як виявляється, це стійка самостійна технологія. Вони мають портативний формат, і в них ніколи не розряджається батарея. Звісно, цифрові – переживають розквіт, особливо завдяки частим читачам і тим, хто віддає перевагу збільшеному розмірові шрифту, одначе вони не стали ідеальною заміною паперовим. Лише близько 4% книголюбів у США користуються виключно електронними «читалками». Багато хто каже, що краще пригадує інформацію з надрукованої сторінки, ніж з екрана", – наголошує авторка.
"Кілька причин дають нам підстави вважати, що друкована книжка залишатиметься основним форматом і в 2015 році, і пізніше. Одна – це урок історії: нові види книжок завжди жили поряд із попередніми форматами. Сувої використовували ще сотні років після винаходу кодексу – книжки зі сторінками, а манускрипти залишалися популярними й після появи друкарського верстата. Сьогодні книжки традиційного вигляду часто мають для споживачів сентиментальну цінність, якої позбавлені запаковані в пластик компакт-диски та DVD. Читачі все ще хочуть бачити паперові видання на своїх полицях, і їм легше знайти потрібну інформацію саме в них. Книжка залишається популярним подарунком", – підсумовує видання.
Детальніше читайте у друкованому спецпроекті "Світ у 2015".