Загалом, журнально-газетний бізнес 2015-го зросте на 0,1% – краще, ніж за останні роки. Про це йдеться в статті The Economist у спецпроекті видання «Світ у 2015».
„Реклама на ТБ все ще дає рекламникам найвищі прибутки (у 2015 році, за прогнозами PwC, доходи зростуть на 5% і сягнуть $182 млрд), але інтернет-реклама вже наступає на п’яти ($149 млрд, на 12% більше). Обсяги цифрової зростають одночасно зі зменшенням доходів від друкованої. Рекламників приваблює дедалі більша популярність і легкість вимірювань у пошукових машинах, а Facebook уже обігнав навіть Google. Газети також бояться загрози «програмних» систем, які купують і продають рекламу за алгоритмами: для багатьох агенцій це стає нормою”, – йдеться у матеріалі.
The Economist прогнозує, що цифрова революція породить інновації, а безвихідь їх пришвидшить.
„Щоб сподобатися рекламникам, новинні сайти ретельніше стежитимуть за читачами, віртуозно обходячи питання захисту персональної інформації. Ще одна можливість зростання – «власна реклама», промо-контент, який часто пишуть журналісти редакції і який не можна відрізнити від новин. Крім простого платного доступу газети вигадуватимуть креативні способи змусити дати гроші за новини в інтернеті: краудфандинг для журналістики й моделі оплати за статтю з гарантією повернення коштів”, – йдеться у статті.
Також фінанси газет на ринках країн на кшталт Індії та Китаю покращуватимуться швидше, ніж у багатому світі.
Детальніше читайте у матеріалі "Світ у цифрах. Промисловості" у друкованому спецпроекті "Світ у 2015".