Видання відзначає, що пробитися у світові бренди стає дедалі важче. «Компанії з країн, що розвиваються, потерпають від обмежених фінансових можливостей і безмежних упереджень», – пишe The Economist .
Згідно з дослідженням компанії GfK Group, яка спеціалізується на ринкових дослідженнях, лише третина американців готова принаймні замислитися над придбанням автомобіля індійського або китайського виробництва.
«Успішна індійська аутсорсингова компанія Wipro зауважує, що загальний обсяг її продажів приблизно дорівнює маркетинговому бюджету ІВМ. Лише чотири фірми з так званих нових індустріальних країн зараховано до рейтингу 100 найдорожчих брендів консалтингової агенції Interbrand: південнокорейські Samsung і Hyundai, мексиканська пивна марка Corona і тайванська НТС», – зазначає видання.
Більше про це читайте у статті "Та що ім’я…" у № 36 «Українського тижня».