The Economist: Китайські бренди вже на власному досвіді відчули, що таке стати мішенню іноземних самозванців

12 Жовтня 2018, 10:40

Китайські бренди вже на власному досвіді відчули, що таке стати мішенню іноземних самозванців. У ході замовленого Китайською асоціацією торгових марок розслідування виявлено крадіжку ТМ у майже 100 із 300 найвідоміших її членів. Про це пише британський тижневик The Economist.

 

За наявними даними, у середньому кожну торгову марку незаконно використовували в чотирьох країнах. Найбільше постраждали 98 брендів, які належать виробникові смартфонів Vivo (незаконне використання в 53 країнах і регіонах, серед яких США, Бразилія та ЄС). Іншою жертвою став бренд цигарок Hunan China Tobacco Industry (у 21 країні від Панами до Індонезії).

 

«Новою цю практику не назвеш: торговою маркою найбільшого бренда традиційних китайських ліків Tong Ren Tang незаконно володіють інші компанії в Японії, Південній Кореї, США та Європі ще з 1980-х років. Але згадана вище Асоціація заявляє, що злочинне незаконне використання китайських брендів, вартість яких постійно зростає, набуло величезних масштабів», — пише видання.

 

Так, за інформацією The Economist, торік десятки виробників іграшок, переважно з району Ченхай міста Шаньтоу на півдні провінції Гуандун, дізналися, що в Чилі місцевий торгівець зареєстрував понад 300 їхніх ТМ, як наслідок — деякі їхні продукти не могли пройти митницю. Виробник автомобільних покришок Tianjin Wanda Tyre Group відмовився надати ексклюзивні права на дистрибуцію фінському авторизованому дилеру й аж тоді дізнався, що його партнер зареєстрував ТМ Wanda для власного використання в ЄС 2011 року. З 2014-го китайський продовольчий гігант робить усе можливе, щоб скасувати реєстрацію своєї торгової марки в Туманному Альбіоні британським громадянином китайського походження.

 

«Проте китайські фірми, як, власне, і західні, побачили, що реєстрацію ТМ самозванцями анулювати важко», – наголошується в матеріалі.

 

Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»