Рекламна компанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців. Два ролики довжиною 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі. Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.
Єдиним конкурентом «Рекламного агентства «Центр» на тендері було «Євро-імідж». В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.
Як повідомлялось, у жовтні міністерство вищої освіти Саудівської Аравії прийняло рішення не визнавати дипломи українських університетів, через низьку якість освіти в Україні.
Нагадаємо, у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України планують збільшувати кількість іноземних студентів в українських вищих навчальних закладах до 50 тисяч осіб.
У 2010/11 навчальному році в Україні вищу освіту здобували більше 48 тисяч студентів із 134 країн світу. Більше всього іноземних студентів із Китаю – 6 тисяч, Туркменістан представлений 5,5 тис. студентів, Росія – 4 тис., Індія – 3 тис., решта студентів з інших країн світу.