Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».
Вартість угоди склала 4,98 млн грн.
Згідно повідомлення, до кінця року має бути проведена рекламна кампанію в двох з трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.
Найвитратнішим має стати зйомка та розміщення в телеефірах двох із трьох вищевказаних країн інтелектуально-ігрової телепрограми за участі учнів випускних класів (по шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн).
Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис. знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні. Інформація має бути розміщена на сайті «Вікіпедія», або аналогічних інтернет-ресурсах. Просування інтернет-порталу має здійснюватись мовами цільових країн розміщення в найвідоміших соціальних мережах, таких як «Facebook», «Twitter», «ВКонтакте» або аналогічних за відвідуваністю мережах.
Засновником ТОВ «Євромедіа Компані» є Павло Грицак, відомий як виконавчий продюсер конкурсу «Євробачення-2005». Він також є бізнес-партнером Олександра Ксенофонтова (ТОВ «Шоутайм») – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко.
Нагадаємо, нещодавно «Євромедіа Компані» отримало ще один рекламний підряд від Міонсовіти вартістю 3,78 млн грн. на проведення в вищевказаних країнах круглих столів та заходів для преси.
Після призначення Дмитра Табачника міністром освіти держпідприємство «Інформаційно-іміджевий центр» почало проводити тендери на рекламу української освіти, роздавши за два роки підряди на загальну суму 26,41 млн грн.
Третину з цієї суми в 2010 році отримала благодійна організація «Місія «Україна-Відома». В той час держпідприємство і благодійний фонд одночасно очолювала Ірина Гагаріна. В лютому 2012 року «Інформаційно-іміджевий центр» очолила Вікторія Сергієнко, бізнес-партнерка Гагаріної по ТОВ «Ерудит-принт».