НОВИНИ

Табачник заплатив за рекламу української освіти для іноземців ще 3 млн гривень

ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міносвіти 2 липня за результатами тендеру уклало угоду з ПП «Видавництво «Фенікс» на виготовлення рекламно-інформаційної та презентаційної друкованої продукції про Україну, зокрема про її систему освіти, загальним накладом 32 тис екземплярів на суму 2,82 млн грн. Про це повідомляють "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Замовлено 12 тисяч примірників брошур для іноземних студентів, які мають інформувати про навчання та проживання в Україні, 10 тисяч брошур про освіту в Україні, зокрема про її історію становлення, систему, Болонський процес, міжнародну інтеграцію тощо.

Також замовлено 10 тисяч фотоальбомів про Україну як молоду державу з древнім корінням і традиціями, країну, що стрімко розвивається, має потужну систему освіти та інтелектуальний потенціал.

Брошури та фотоальбом мають бути видані англійською, російською, китайською, французькою, турецькою та арабською мовами.

Всупереч вимогам Мінекономрозвитку вартість окремих видів продукції на сайті «Вісника держзакупівель» не опубліковано.

В середньому щорічно в Україну приїжджають на навчання близько 10 тис іноземних абітурієнтів. Загалом в Україні вчиться близько 50 тис іноземних студентів. Найбільше приїхало з Китаю – 6 тис, і Таджикістану – 5 тис.

Нагадаємо, в грудні «Інформаційно-іміджевий центр» замовив проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації країн Середньої Азії на території СНД, а також країн Близького Сходу та північної Африки вартістю 5,1 млн грн.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.