Соціолог: вплив агітації на виборців був мінімальний

22 Травня 2014, 16:53

«Очевидно, що ця виборча кампанія особлива. Вона була не тривалою і не перебувала у центрі уваги суспільства. Людей більше цікавило те, що відбувається на наших кордонах, на Сході, на Півдні», – зазначила Бекешкіна.

«У нас рано виявився лідер кампанії. І коли люди визначили лідера, то все інше їм не дуже цікаво. І коли у нього така значна перевага, то люди готові підтримувати його. Навіть у багатьох виникло бажання, аби вибори швидше завершилися, ще у першому турі», – сказала експерт.

«Думаю, що вибір Порошенка був зумовлений тим, що люди вирішили, аби це швидше закінчилося і не стали розбиратися і ставити якісь додаткові питання», – додала вона.

Бекешкіна також зауважила, що політичні вподобання у суспільстві склалися ще до офіційного початку кампанії.

«Вплив агітації на виборців був мінімальний. В основному ще до початку офіційної виборчої кампанії у людей склалися якісь уявлення, і вони не змінювалися, а навпаки, утверджувалися в тому, що нам необхідно якомога швидше обрати президента», – зазначила вона.

Нагадаємо, 25 травня в Україні відбудуться вибори президента. У них бере участь 21 кандидат. Голова ЦВК Михайло Охендовський заявив, що вибори президента стануть одними з найскладніших в історії.